Bagla

Həkimdən soruş

Hekimden sorus







Panik hücümların olmasını necə müəyyənləşdirə bilərsiniz və bu zaman nə edəcəksiniz?

Ondan qurtulmaq üçün 7 əsas əlamət və 6 məsləhət sizə yardımçı ola bilər.

Panik  hücumlar böyük şəhərlərin sakinlərinin əsl bəlasıdır.

Biz gün ərzində çox tələsirik, təbiətlə təmasda az oluruq və işdə, ailədə daha çox  əsəbləşirik. Elə zaman gəlir ki, hansısa bir  an  bədən artıq streslə bacarmır, və  bütün  mümkün  olan  yollardan istifadə edib, sizə bildirir ki, artıq dayanıb və istrahət etmək  lazımdır.  Vurğulamağa dəyər ki,   gecə və ya gündüz, evdə və ya metroda, iş yerindəki görüşdə və ya bir ailə  şənliyi zamanı panik hücum sizi  tuta bilər. Yaşadığınız narahatlığın həqiqətən panik  hücum olduğunu necə müəyyənləşdirmək olar? Və ən əsası – nə etməlisiniz? Bu suallara aşağıdakı məsləhət və tövsiyələrin köməyi ilə aydınlıq gətirə bilərsiniz.

  1. Dərinin rəngi dəyişir. Bir qayda olaraq, panik hücum zamanı  insan güclü bir zəiflik hiss edir. Dəri boz və ya  mavi rəng alır və yaxud  əksinə – üz qızarır, sifətdə qırmızı ləkələr əmələ  gəlir.
  2. Nəfəs almaq çətinləşir. Panik hücum keçirənlərin əksəriyyəti nəfəs darlığından şikayətlənir. Və bu ən qorxulu simptomlardan biridir. İnsan nəfəs ala bilmədiyini hiss edir və bu qorxunu, daha doğrusu panik hücumu şərtləndirir.

 

Tövsiyə: Bu zaman qorxursunuz və yerin ayaqlarınızın altından qaçdığını hiss edirsiniz. Ancaq fikrinizi bir yerə cəmləyin, dərindən və yavaşca nəfəs alın, bilin, bu çox vacibdir. Beləliklə, beyninizi anidən “aldada” bilərsiniz, çünki yavaş nəfəs ona istirahət siqnalı göndərir. Tez-tez və dayaz nəfəs almaqdan çəkinin. Bu əksinə yalnız panik hücumu gücləndirəcəkdir.
 
  1. Ürək bulanması. Sizə elə gələ bilər ki, bu dəqiqə qusma başlayacaq – bir çoxları stresli vəziyyətdə bu hissi mütləq yaşayır.

 

Tövsiyə: Rahat oturub mümkün qədər dərin nəfəs almağa çalışın. Panik  hücum zamanı ürək bulanmasının həzm və ya zəhərlənmə ilə əlaqəsi olmadığını durmadan özünüzə xatırladın. Çalışın,  gözlərinizi  qapamayasınız. Çünki gözlər qapananda siz duyğular aləminə daha çox dalırsınız və bu anda da simptomlar daha da güclənir.

Əksinə, kənarda nələr varsa, ona diqqət yetirməyə çalışın – yoldan keçənləri, kiçik detalları nəzərdən keçirin, ətrafınızdakı rənglərə və səslərə diqqət yetirin.

 

  1. Sinənizdəki sancmalar. Ürək çırpıntısı, sinə və ya baş ağrısı da panik  hücumun  ümumi simptomlarıdır. Məhz  buna  görə belə bir  halla  ilk  dəfə  rastlaşanlar  bu  gərginliyi  ürək  tutmaları  kimi  qəbul  edirlər.

 

Tövsiyə: Ürəkdə bir nasazlıq yaranırsa, infarktın qarşısını almaq üçün dərhal təcili yardım çağırın. Əvvəllər panik  hücumla rastlaşmısınızsa, arxası üstə  uzanıb mümkün qədər yavaşca nəfəs almağa çalışın. Bədən rahatlanmağa başlayan kimi ağrı dayanacaq.
 
  1. Keyimə və  ya ara bir  sancma. Bunlar panik  hücum zamanı ən xoşagəlməz hisslərdən sayılır.

 

Tövsiyə: Əyləşin, mümkün qədər dərindən nəfəs alın, bədəninizin uyuşma və ya sancı hiss etdiyiniz hissəsini masaj edin. Bu simptomun ciddi bir xəstəlik əlaməti olmadığını  və yalnız güclü  stress nəticəsində bədəninizin düşdüyü vəziyyət kimi qəbul edin.

 

  1. Ölüm təhlükəsi hissi. Panik hücuma səbəb olan stress və yuxarıda təsvir olunan fiziki simptomlar  insanı həyatının təhlükədə olduğunu hiss etdirməyə məcbur edir.

 

Tövsiyə: Özünüzə xatırladın ki, panik  hücum həyat üçün təhlükə yaratmır, ölməyəcəksiniz. Adətən belə hallarda simptomlar çox tez uzaqlaşır və tezliklə siz  özünüzü  daha yaxşı hiss edəcəksiniz.

 

  1. Reallıq hissinin itirilməsi.  Bütün bunların başınıza gəlmədiyini, kabus dolu yuxu içində olduğunuzu hiss edə bilərsiniz. Hətta kiməsə elə gələ bilər ki, o, öz bədənini tərk edib, vəziyyəti kənardan müşahidə edir.

 

Tövsiyə:  Gerçəkliyə qayıtmağa çalışın. Bunun üçün nəfəs almağa və ya toxunma hisslərinə fikirinizi  cəm  etmək  faydalıdır. Yaxınlığınızdakı hər hansı bir əşyaya toxunun. Sərt və ya yumşaq, soyuq və ya isti, fərqi yoxdur. Bütün diqqətinizi toxunma hisslərinə yönəltməyə çalışın.

 27    PAYLAŞ |

Bir cavab yazın

E-poçt ünvanınız dərc olunmayacaq. Gərəkli bölmələr işarələnib *